Vraag en antwoord
Stel een vraag

FAQ NL

Wat moet ik weten over de betaling van de btw als ik een onderneming ben?
   
  • Voor leveringen in Frankrijk, is BTW verschuldigd en inbegrepen in het bedrag van uw bestelling online.
  • Voor leveringen in een land van de Europese Unie, behalve Frankrijk, wermeldt u uw BTW-Nummer aan om van BTW vrijstellen te worden.
Wat zijn de verwerk- en verzendtermijnen van een bestelling?
   
Voor alle bestellingen geplaatst :
  • Maandag tot en met vrijdag voor 12 uur, gebeurt de orderverwerking op dezelfde dag. Bevestigde en voorbereide bestelling op de dag (D). De expeditie vindt plaats de volgende dag (D +1).
  • Maandag tot en met vrijdag na 12 uur, gebeurt de orderverwerking op volgende dag (D +1). De expeditie vindt plaats op de tweede dag (D +2).
  • Weekend, orderverwerking en scheepvaart gebeurt op maandag.
Watishetbedragvande verzendkosten?
   
Het bedrag van de verzendkosten is berekend op basis van het gewicht van de goederen en uw locatie. Te vinden dit bedrag, kunt u een simulatie van besteling.
Kan ik betalen met een cheque?
    Nee, u kan niet met een cheque betalen. Wij aanvaren geen cheques uit het buitenland, omdat er een risico is van gebrekte betalingen.
Is het mogelijk om een monster te krijgen?
   
Onze ballen met een doorsnede van 5, 6, 8,10 en 12 cm zijn verpakt in een zak van 10, is het niet mogelijk om het krijgen van een monster van een bal in deze diameters. De minimum bestelling is een set van 10 ballen. Voor ballen met een doorsnede van 14.5, 19.5, 29 en 40 cm, worden  individueel verkocht. Om een monster te krijgen, kunt u een bal bestellen.
Levert u ook in het buitenland?
    Ja, wij leveren in het buitenland. Maar informeer de uitvorechten deze kunt u aan vragen door de verwoerder op het moment van de levering. 
Hoe zijn de ballen verpakt ?
   
Een bal bevat de vrouwelijk en de mannelijk deel van dezelfde kleur en dezelfde doorsnede. Om tweekleurige ballen te vormen, kunt u twee delen van verschillende kleuren aan elkaar doen.


Is de logo op de ballen gegraveerd?
   
Nee, er is een watermerk. In geen geval  lijkt deze inscriptie op de ballen die u koopt.
Kan ik een catalogus krijgen?
    Om ecologische omstandigheden hebben we niet een papieren catalogus. Alle informatie (assortiment, kleuren, maaten, prijzen, ...) zijn beschikbaar op onze site: www.ballkit.nl. U kunt ook uw aankopen en online bestellingen plaatsen!
Hoe lang duurt het voordat ikhet pakket binne heb?
   
De tijd van het verzenden ligt aan de verwoerder en de bestemming:
  • 1e optie met Colissimo International : u kunt uw pakket binnenkrijgen 4 tot 8 dagen afhankelijk van het land.
  • 2e optie met CHRNONOPOST : u kunt uw pakket binnenkrijgen 4 tot 5 dagen afhankelijk van het land.
  • 3e optie : Bestellen van de goederen op de site door uzelf. Hiervoor moet u eerst een afspraak maken per telefoon 0033 2 38 94 10 80, fax 0033 2 38 94 18 82 of per mail : contactnl@ballkit.com
  • 4e optie : met expiditeur (pallet). Levertijd afhankelijk van het land. 
Kan ik de producten terugsturen ?
   
Ja, u kunt de producten terugsturen in geval van breuk of gebreken van de goederen. U moet ons dat melden via een foto op de e-mail voordat u de koopwaar terugstuurt. Transportkosten van deze retourzending zijn voor u. 
 

AANDACHT!

ALLE BESTELLINGEN GEPLAATST TUSSEN
VRIJDAG 27 JULI NA 10 BEDRIJFSUREN
ZULLEN OP WOENSDAG 20 AUGUSTUS 2018 VERWERKT WORDEN.

HET TEAM BALLKIT

Copyright() 2009-2013 ballKit